Re: TN vs TFT

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 15:58:41 MET DST

Athumix wrote:

>ale kto udowadnia, że TN jest lepsze???? Ja tylko twierdzę, że
>wypuszczone ostatnio nowe modele TN nie ustępują w zauważalny sposób w
>zastosowaniach domowych matrycom PVA czy IPS, i tyle

Ustępują w zauważalny sposób, większość użytkowników zobaczy różnicę,
i z całą pewnością można ją zmierzyć.

>A co do wyższości jednych matryc nad innymi to ciągle żadne TFT (w
>"normalnej" cenie) nie ma szans sie równać ze zwykłym CRT.

Co to jest przepraszam "normalna cena"? Piszesz że dla grafików, i tam
gdzie kolor jest kluczowy, pozostaje CRT - bzdura, przespałeś kilka
lat. Najdroższe LCD są w podobnych cenach jak parę lat temu
high-endowe CRT, a te pierwsze są dokładniejsze i stabilniejsze.
Podobnie na nieco niższej półce. Od około 2000 można kupić LCD (19")
które wiernością koloru nie ustępują dostępnym na rynku CRT.

PS. Nie podejmuj polemiki ze mną, jestem tylko na chwilkę na tę grupie
;) Odsyłam na forum mva, p.c.dtp i p.c.grafika po więcej informacji.

Grzegorz