Re: Uszkodzenie - ale czego?!

Autor: Beer <beer_at_adres.pocztowy.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 07:24:44 MET DST

"Feromon" napisał:
> Z opisu wnioskuję, że rzadko składasz komputery, więc nie wiesz, że nie
> przekłada się kabli
> przy włączonym komputerze. Wyjątkiem są kable audio, USB, RJ-45 (sieć) i
> ew. telefoniczne do modemu.

Do tego sie jeszcze nie odniosłem.
Sprawa jasna jak Słońce! Nie "przekładałem" kabli. Może źle to opisałem.
Podczas pracy komputera wcisnąłem jedynie przewód od sieci (internetu).
Wchodzi on zwykle płynnie, więc nie było tam żadnych większych nacisków na
płytę...
Poza tym ruszenie komputera i zwis! Stał w dość niewygodnym miejscu, więc
chciałem go całego przesunąć. Efekt - zwis.