Re: CompactFlash i IDE

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 02:29:46 MET DST

"Piotr" <xpio@klub.chip.pl> wrote in message news:fb4ahg$o0a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W oczekiwaniu na SSD mam zamiar kupić jedną z tych 4GB kart
>
> http://www.adata.com.tw/adata_en/product_show.php?ProductNo=ACFC266ZZ
> http://store.lexar.com/?productid=CF4GB-300-380
>
> Podłączyć jako dysk IDE i wykorzystując elastyczność systemu
> plików Linuxa (tylko jego) nieco przyspieszyć system .

A wziales pod uwage trwalosc tego nosnika?
Znaczy sie ilosc zapisow poszczegolnych bajtow?
W koncu jest to pamiec flash, a ta sie degraduje
w czasie uzywania...
Jesli to ma byc serwer statycznych danych,
rzadko zapisywany nowymi to jeszcze spoko,
ale jak na tym zrobisz partycje swap to ciezko
to widze... oj ciezko.