Re: CompactFlash i IDE

Autor: Piotr <xpio_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 08:43:39 MET DST

Pszemol wrote:

> "Piotr" <xpio@klub.chip.pl> wrote in message

> A wziales pod uwage trwalosc tego nosnika?
> Znaczy sie ilosc zapisow poszczegolnych bajtow?
> W koncu jest to pamiec flash, a ta sie degraduje
> w czasie uzywania...
> Jesli to ma byc serwer statycznych danych,
> rzadko zapisywany nowymi to jeszcze spoko,
> ale jak na tym zrobisz partycje swap to ciezko
> to widze... oj ciezko.

A wziąłem to pod uwagę :) a i tak planuję to zrobić z własnym kompem i tylko
pod linuxem bo jak zapewne wiesz on ma zupełnie inną filozofię systemu
plików czy instalowania programów i jest w ogóle bardziej elastyczny .
W praktyce to będzie oznaczało że CF będzie zapisywany tylko podczas upgradu
systemu lub instalowania ( usuwania ) programów .
Z grubsza opisałem co zamierzam odpowiadając @Seryozha