Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 11:07:52 MET DST

> A możesz więcej szczegółów podać?
> Albo jakis link do informacji, do dyskusji, itp...

http://blenderartists.org/forum/showthread?t=23281
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=86377
http://www.blender.org/forum/viewtopic.php?t=10364
itd...

Mam w firmie jeden komputer na AMD 690G i też miałem ten problem,
ale pomogło AFAIR to:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=93908
(choć z postów w tym wątku wynika, że nie wszystkim to zadziałało)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]