Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: <hamed_shaibu010_at_yahoo.fr>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 23:09:21 MET DST

Beer wrote:

> Witam
>
> Ponownie proszę Was o podpowiedź.
> Przeglądając cenniki sklepów internetowych nie potrafię wyłowic (laik w
> temacie jestem), która z płyt głównych ma zintegrowana kartę graficzną.
> Czy ktoś mi coś podpowie w tym temacie?

Patrz na nazwę chipsetu.

> Czy jednak nie ładować się w takie coś i kupować osobno grafikę?

Wyjdzie drożej.

> (zastosowanie - kiedyś już Was męczyłem w tym temacie - głownie obróbka
> grafiki, gry raczej nie)

To integra wystarczy.

> Czy są znaczące różnice cenowe pomiędzy DOBRĄ płytą główną ze zintegrowaną
> DOBRĄ grafiką, w stosunku do podobnego zestawu "składanego"?

Od kilku do kilkunastu stuwek.

> Podpowiedzcie coś.

Bierz integrę.

> No a przede wszystkim proszę o sugestie dot. płyty ze zintegrowaną grafą,
> która nie będzie miała _ŻADNYCH_ problemów z ewentualnym przejściem na
> nieszczęsną Vistę i przetestowanie jej głośnego wybajerzonego interfejsu.
> Aha! Chodzi o platformę AMD (Socket AM2)

Tylko integry od AMD(ATI) i Nvidia nie będą miały problemów:
Radeon X200 X1100 mogą być zbyt wolne
ATI Radeon Xpress 1150
AMD 690
Geforce 6100 może być za wolny
GeForce 6150
GeForce 7025/7050PV

Zbyszek L

--
hamed_shaibu010(at)yahoo(dot)fr is phisher
hamed_shaibu010@yahoo.fr is phisher