Re: 2 dyski do wyboru

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 00:22:41 MET DST

MadMan wrote:

> Dlaczego? Dobrą opinię mają. Jakieś 5 lat temu mieli brzydkie wpadki,
> ale obecne ich dyski mają niezłą opinię.

To tak jest ze kazda pliszka swoj ogonek chwali... nie kieruj sie opiniami
ludzi ktorzy kupili dysk Samsunga i teraz racjonalizuja ten zakup ;-) O
awaryjnosci sie nie wypowiem (tu potrzebne bylyby badania dlugofalowe) ale w
klasie IDE/SATA/7200 to nie są to demony szybkości - zobacz na Tomshardware.
Ja obstawiam aktualnie WDC AAKS, a długofalowo firmę Hitachi. Od kilku lat w
zasadzie zaden dysk Hitachi mnie nie zawiódł sa one w miare ciche i jedne z
wydajniejszych w swojej klasie. Ciekawą propozycja jest ten nowy WDC AAKS,
odczyt i zapis dochodzi w nim do 90MB/s (srednio 66MB/s) co jest chwilowo
waroscia rekordową, szkoda ze w WDC nie uzyskali czasu dostępu lepszego od
dysków Hitachi ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj