Re: Nie mozna wylaczyc portu SATA?!

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 20:10:16 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:fb1dce$ql8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wiesz, niektórzy nie lubią mieć rozgrzebanego ciągle komputera, a
> wyciąganie
> go z jakiegoś zapadłego kąta i rozkręcanie po to, aby przełączyć kabelek
> do
> dysku jest nieekonomiczne czasowo ;-)

Nie pomyślałem o takich co chcąc grzebać chcą również mieć nie
rozgrzebane...

>Dlatego ja do takich eksperymentów
> używam bootmanagera z funkcją ukrywania partycji, bo Windy bywają na tyle
> namolne, że usiłują wymacać wyłączone biośnie kontrolery i straszą
> wykrzyknikami w MU ;-)

Z bootmanagerami się nie zaprzyjaźniłem od czasu padaczki dysku z trzema
systemami operacyjnymi
u znajomego. "Eksperymentował" z Windows 95, NT i OS jednocześnie.... No i
miał pecha. Trzy miesiące pracy w plecy...
Ale to archeologia komputerowa.

Feromon

PS. Sam już nie wiem czy wolę BIOSy w których można zepsuć wszystko czy
ubogie acz skuteczne BIOSY
firmowych komputerów Fujitsu-Siemens, krórych serdecznie nienawidzę....
chyba z wzajemnością....