Re: Nie mozna wylaczyc portu SATA?!

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 20:42:03 MET DST

"Feromon" napisał:

> Nie pomyślałem o takich co chcąc grzebać chcą również mieć nie
> rozgrzebane...

Ale IMHO pytający widocznie nie chce grzebać (mnie by szlag trafił po kilku
takich przekładkach kabli), tylko szuka rozwiązania "nieinwazyjnego" ;-). A
do ukrycia jednego systemu przed drugim bootmanager z funkcją ukrywania
partycji jest w sam raz. Należy oczywiście pamiętać o tym, że dysk jest
nadal fizycznie dostępny i może to być wadą dla co bardziej hardcore'owych
grzebaczy. Ale tacy rozwiązują takie problemy hardcorowo - poprzez
wyprowadzone na zewnątrz wyłączniki zasilania dysków lub przynajmniej
kieszenie z takowymi wyłącznikami ;-)

JoteR