Re: czy warto dodac wiecej RAMu ...

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 13:08:36 MET DST

Użytkownik Paweł Kulesza napisał:

[cut]

> Zoptymalizowałem system (opróżniłem ms config, usunąłem niepotrzebne usługi,
> zmodyfikowałem wielkość pliku wymiany, pogrzebałem w rejestrze, wyłączyłem
> przywracanie systemu i inne wodotryski windows). Wolnego ramu po odpaleniu
> komputera miałem 670-680. Całą grę przeszedłem na rozdziałce 1024x768 i
> detalach średnio-wysokich ( ze skierowaniem ku wysokim).

Wybacz, nie jest to zgryzliwe ani nie mam zamiaru leczyc swoich
kompleksow overclockerskich ale IMHO cos bajerzysz, mam C2D E4300@3GHz,
1GB RAMu, Galaxy 7600GS 1,4ns DDR3 wykrecone tak, ze w 3DMarku2003 i
2005 bije na glowe 7800GT (dobilem juz do 17500 w 3DMarku2003 ;) ).
Smarki moze nie sa wyrocznia ale daja jakis tam poglad na wydajnosc
kompa. Gothic 3 u mnie 1024x768 chodzil, za przeproszeniem, jak gowno.
Nie wierze, ze u Ciebie z 768MB RAMu nie cielo przy ladowaniu tekstur,
generalnie jakos przy tym sprzecie to widze 800x600 w max mid detalach.

--
Pozdrawiam,
Maciek