Re: 2 dyski do wyboru

Autor: CodeBoy Praca <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 10:23:25 MET DST

Dnia 28-08-2007 o 10:18:14 Raack <raack@o2.pl> napisał(a):

> Powiedz jak to z Toba jest... Najpierw chcesz kupowac Maxtora czyli
> budzetowego Seagate'a, a pozniej narzekasz na awaryjnosc Seagate'ow?
> Skad masz ta informacje o duzych zwrotach? Jestem pewien, ze jest
> nieprawdziwa.

Nie sledze producentow dyskow , dla mnie Matrox zawsze byl najlepsza firma
jesli idzie o HDD, kolega ma dysk 120MB, ktory dziala do dzis. Nie
wiedzialem ze to teraz odpad z Seagate. Info o zwrotach mam z jednej z
wiekszych hurtowni komputerowych w 3city zaopatrujacych duze firmy.

--
www.landmedia.pl