Re: asus cuv4x-e tranzystor

Autor: zxc <dup_at_com.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 10:19:29 MET DST

> Zdjecia fatalne

nie mam aktualnie aparatu

ale mi to raczej wyglada na tranzystor regulujacy obroty
> wentylatorow (trzeba by zobaczyc gdzie jest podlaczony)
> Jaki masz problem z ta plyta?

narazie jej nie uruchamialem

> Zreszta od gory mozna przeczytac wieksza czesc symbolu (gdyby nie
> fatalna jakosc zdjecia)

darady odczytac dwa pierwsze symbole -> B1
kolejny to moze byc 2 lub 3 jesli chodziloby o cyfry
dwa ostatnie sa niewidoczne - jedynie od gory widac jakby zaokraglenia
jak np gorne czesci cyfr 0,2,3,8,9 i ewentualnie 6