Re: 2 dyski do wyboru

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 10:43:35 MET DST

On 28 Sie, 10:23, "CodeBoy Praca" <codeb...@wp.pl> wrote:

> Nie sledze producentow dyskow , dla mnie Matrox zawsze byl najlepsza firma
> jesli idzie o HDD, kolega ma dysk 120MB, ktory dziala do dzis. Nie
> wiedzialem ze to teraz odpad z Seagate. Info o zwrotach mam z jednej z
> wiekszych hurtowni komputerowych w 3city zaopatrujacych duze firmy.
>
> --www.landmedia.pl

Schodza z linii dyski. Te które w testach odpadają z powodu bad
sektorow to Maxtory (choc Seagate gwarantuje, ze ich liczba nie
przekracza jakiejs tam granicy). Egzemplarze udane to Seagate'y.
"Głośne" ES Seagate porównaniu do 5000AAKS (a i innych WD) sa o 3dB
głośniejsze (34 do 37). Kazdy normalny wentylator zagłuszy ich prace
(powyzej 38 dB).