Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Beer <beer_at_adres.pocztowy.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 07:34:53 MET DST

<hamed_shaibu010@yahoo.fr> napisał:

> Patrz na nazwę chipsetu.

:-)
Patrzę. Ino nic mi te nazwy nie mówią :-)

> Tylko integry od AMD(ATI) i Nvidia nie będą miały problemów:
> Radeon X200 X1100 mogą być zbyt wolne
> ATI Radeon Xpress 1150
> AMD 690
> Geforce 6100 może być za wolny
> GeForce 6150
> GeForce 7025/7050PV

Czyli np. takie coś:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=MSI+K9AGM2-FIH
(245 zł)
czy jednak droższa:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=MSI+K9N+SLI+PLATINIU
(369 zł)
Lub inna pozycja z wykazu dostępnych:
http://www.proline.pl/shop.php?g=P%B3yty+g%B3%F3wne&kat=P%B3yty+g%B3%F3wne+dla+AMD+socket+AM2
lub
http://www.arest.pl/index.php?inc=cennik&katid=59&grupyon=Socket:Socket__spcAM2|Grafika:zintegrowana
Obecnie jestem w okresie, kiedy różnica 50 zł, czy stówki w te lub we w te
nie ma większego znaczenia (choć oczywiście nie chcę wydać za dużo).
Sorry za marudzenie, ale temat jest mi kompletnie obcy a zakupiony zestaw
(płyta, procesor, (grafika?), dysk) będzie musiał dzielnie służyć przez
ładnych parę lat. Nie biorę udziału w "wyścigu o wydajność" :) - po prostu
pracuję na komputerze i musi on być przyzwoity. Stabilny. Trwały.
Ramu zawsze mogę dokupić, procesor (w obrębie slotu) zmienić na nowszy, ale
płytę chciałbym na dłuższy czas mieć bez problemów z jej wymianą. Być może
zanabędę kamerę cyfrową, więc odpowiedni slot (chyba Firewire się zwykle
wykorzystuje?) będzie niezbędny.
Pliiizzz - podpowiedzcie konkretne modele spośród podanych wyżej dostępnych
modeli (tylko spośród dostępnych od ręki).
Dzięki serdeczne za pomoc