Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 08:52:07 MET DST

On 28 Sie, 07:34, "Beer" <b...@adres.pocztowy.pl> wrote:

> :-)
> Patrzę. Ino nic mi te nazwy nie mówią :-)

> Czyli np. takie coś:http://www.proline.pl/shop.php?prodid=MSI+K9AGM2-FIH
> (245 zł)
> czy jednak droższa:http://www.proline.pl/shop.php?prodid=MSI+K9N+SLI+PLATINIU
> (369 zł)
> Lub inna pozycja z wykazu dostępnych:http://www.proline.pl/shop.php?g=P%B3yty+g%B3%F3wne&kat=P%B3yty+g%B3%...
> lubhttp://www.arest.pl/index.php?inc=cennik&katid=59&grupyon=Socket:Sock...Grafika:zintegrowana
> Obecnie jestem w okresie, kiedy różnica 50 zł, czy stówki w te lub we w te
> [...]

Jesli ma byc tanio z grafika to http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=&ID=9076&katid=59
(w przyszłości do ATI)
jesli dobrze to min. http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&back=&ID=9076&katid=59
a w kazdym razie cos na nvidii 570 (stare, ale brakuje tylko 2x16 PCI-
E) bez grafiki do nvidii,
ewentualnie 590 i "... bedzie Pan zadowolony..." np.
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+M2N32+SLI+DELUX
Oczywiscie przykladowo na Asusie.
Moze byc tez coś na Gigabyta lub MSI na AMD690 takiego:
http://www.arest.pl/index.php?inc=cennik&katid=59&grupyon=Chipset:AMD690.

Czyli wez cos na chipsecie nvidii 570 lub 590 (full wypas) albo AMD690
w wersji G (HDMI i ATI1250), ktory lapie sie jeszcze na
"multimedia" ( V jest bardziej do biura).