Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Beer <be_er_at_na.gazecie.pl>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 22:12:14 MET DST

"Marcin Kocur" napisał:
> Ja na mojej osobnej GeForce 4 nie mam ani co myśleć o porządnym
> działaniu Quake 3 (chociaż próbowałem tylko pod Linuksem, może
> dlatego). Wystarcza mi jednak ta karta w zupełności, bo zwykle nie
> gram, a jeśli już to "w pingwiny", albo emuluję coś z pegasusa ;).
> Jeśli koledzy twierdzą, że na integrze ruszy Quake 3 i Aero, to czego
> chcieć więcej? Kupujesz tanio grafikę i to z gwarancją na 3 lata.

No i chyba tak zrobię...

Ale...
Najgorzej, jak człek zacznie czytać :-)
Wtedy okazuje się, że do obróbki grafiki jednak dobra karta jest przydatna,
bo niektóre aplikacje umieją korzystać z karty graficznej jak z procka
(GPU). Choćby DxO Optics Pro mógłby sobie moc karty graficznej
wykorzystać...
Ale wtedy z planowanej taniej modernizacji kompa robi się niezły wydatek.
I bądź tu człecze mądry, co robić ;)