Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 21:42:58 MET DST

Osoba Beer napisała na pl.comp.pecet:

> A uważasz, że ma sens taki zakup?
> Na parę lat...
> Czy jednak lepiej osobną?

Ja na mojej osobnej GeForce 4 nie mam ani co myśleć o porządnym
działaniu Quake 3 (chociaż próbowałem tylko pod Linuksem, może
dlatego). Wystarcza mi jednak ta karta w zupełności, bo zwykle nie
gram, a jeśli już to "w pingwiny", albo emuluję coś z pegasusa ;).
Jeśli koledzy twierdzą, że na integrze ruszy Quake 3 i Aero, to czego
chcieć więcej? Kupujesz tanio grafikę i to z gwarancją na 3 lata.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur