Re: Płyta ze zintegrowana grafiką

Autor: Beer <be_er_at_na.gazecie.pl>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 21:42:36 MET DST

"Adramelech" napisał:
> A doczego to to ma służyć? Jeżeli nie będziesz grać w bardzej wymagające
> gry
> niż Q3, to integra wystarczy. Do wszystkiego innego się nada. Mam w jednym
> komputerów Gigabyte M61P-S3. Bardzo fajna płyta. Kosztuje około 250zł.
> Choć
> każda inna płyta też bedzie dobra.

Grał nie będę - zaznaczyłem to na wstępie.
Oczywiście może mi coś do łba strzelić i coś bedę chciał przetestować, ale
to mało prawdopodobne.
Przede wszystkim obróbka grafiki, więc skupię się na procku i RAMie.
Chciałbym ponadto (o tym nie wspomniałem) kupić szybki dysk (SATA2), więc
płyta musi umieć to obsłużyć.
Tak więc podsumowując:
- socket AM2,
- obsługa SATA2, (przy okazji: może dysk ktoś zaproponuje? ;) )
- pamięci wrzucę raczej DDR2 i chrzanić obsługę DDR3,
- możliwie dobra grafika, bo chyba nowe płyty nie mają AGP, żeby zostawić
chwilowo starą kartę?
Może coś z tych:
http://www.arest.pl/index.php?inc=cennik&katid=59&grupyon=Socket:Socket__spcAM2
lub
http://www.proline.pl/shop.php?g=P%B3yty+g%B3%F3wne&kat=P%B3yty+g%B3%F3wne+dla+AMD+socket+AM2
ewentualnie z innych sklepów z Wrocławia - jeśli ktoś zna.

Dzięki z góry za pomoc