Re: Coś mi 'skrzeczy' w karcie graficznej podczas 3D

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 11:12:24 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:Xns99967AE453E55mbien@127.0.0.1...
> Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote:
 Takie uroki gwarancji, a na wykonanie tak
> superzlozonej czynnosci serwis bedzie pewnie potrzebowal ze 2-3 tygodnie
> - ja swoj zasilacz ostatni raz widzialem pod koniec lipca i teraz sluch po
> nim zaginal na linii sprzedawca-serwis-producent - czeski film.
> Gdybym spodziewal sie takiego obrotu sprawy kupilbym po prostu nowy, jak
> sprzedawca dalej bedzie sobie tak w kulki lecial to po prostu skorzystam
> z uprawnienia ustawowego zazadania zwrotu ceny i Modecomowi jako
> producentowi powiem "do widzenia" zniechecajac w przyszlosci do niego
> wszystkich znajomych - za serwis wlasnie bo przez glupi zasilacz juz
> [...]

Zasilacz pewnie pojechal najpierw do hurtowni potem z niej do autoryzowanego
serwisu
modecoma do naprawy a tam ugrzazl w ogromnej stercie sprzetu do naprawy
 dlatego tak dlugo to trwa (modecom szanuje nasza planete i stara sie
 nie produkowac gor elektronicznego smiecia dlatego naprawia zasilacze
 :) ).
Z ciekawosci co sie z nim dzialo ?

pzdr