Re: Coś mi 'skrzeczy' w karcie graficznej podczas 3D

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 21:28:59 MET DST

Przemek <osoba@microsoft.com> wrote:

> Zasilacz pewnie pojechal najpierw do hurtowni potem z niej do
> autoryzowanego serwisu modecoma do naprawy a tam ugrzazl w ogromnej
> stercie sprzetu do naprawy dlatego tak dlugo to trwa

            Jesli sterta dla serii MC jest wspolna ze sterta dla Feela to na
szybki powrot nie ma chyba co liczyc. Pozyczylem od znajomego stary
zasilacz profilaktycznie wyminiony na inny (spuchniete kondensatory ale
dziala OK) i tak sobie rozmawialem o awaryjnosci zasilaczy. Co prawda nie
wrocil mu jeszcze zaden Modecom MC, ale za to Feele maja wieksza awaryjnosc
nawet niz zasilacze "marki" ATX350 po 50 zl (coz czasami ludzie chca takie
i juz, a zadne argumenty poza cena do nich nie trafiaja. Klient nasz pan.).

> (modecom szanuje nasza planete i stara sie nie produkowac gor
> elektronicznego smiecia dlatego naprawia zasilacze> :)

            Bardzo sie ciesze, ale bylbym znacznie bardziej zadowolony gdyby
szanowal rowniez moj czas. Miesiac na naprawe to troche sporo. Dobrze ze mi
przypomniales - jutro pewnie napisze do sprzedawcy co sie z nim dzieje, bo
od dawna nie ma zadnego odzewu. Jedyny plus tego taki, ze reklamacja
najwidoczniej musiala zostac uwzgledniona, inaczej sprzedawca ma obowiazek
poinformowac o tym w ciagu 14 dni bo to przeciez reklamacja w trybie
ustawowej zgodnosci z umowa. Troche kiepsko wyglada to, ze Modecom celujacy
z seria MC w sredni segment rynku odwala taka kaszanke i zasilacze
docieraja "gole" - bez pudelka, instrukcji, gwarancji, kabla zasilajacego
itp. Cos takiego maja w koncu nawet zasilacze za ~50 zl nie mowiac o
poprzednim Hiperze z wybajerzonymi dodatkami.

> Z ciekawosci co sie z nim dzialo ?

            Ano przy wlaczeniu po prostu sobie "strzelil", zasmierdzialo
i zsilacz jest trup-nieboszczyk. Na duzy plus dla Modecoma MC trzeba
zaliczyc to, ze zadzialaly zabezpieczenia i nic w samym komputerze
sie nie spalilo.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl