Re: Start z karty CF w PCMCIA

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 26 Aug 2007 - 03:02:32 MET DST

** ZOMO <fuckonet@poczta.onet.pl> wrote:

> hmmm... pojawiaja sie powiadasz... mozna prosic o jakies namiary??

Od dawna się pojawiają. Wszelkie PDA, palmy itp. Jeden z pierwszych ThinkPadów
w ogóle nie miał dysku.

> z tego co ostatnio slyszalem zaczeto robic dyski po 64Gb ale cena takiego
> dysku przekracza cene calych laptopow z dlnej polki

Pytanie po co CI 64Gb dysku lokalnie? Jeżeli masz pod ręką sieć to właściwie
wystarczy tyle dysku aby sensownie odpalić środowisko uruchomieniowe, cała
reszta może iść ze zdalnego storage po sieci.