Re: Nowy komputer - jak nie wtopić?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 10:20:40 MET DST

Botanix pisze:

> Wcale nie trudno, jest ich trochę i nie muszą być na S939 przecież są na
> AM2... poza tym po co miałby kupywać DDR kiedy AM2 korzysta z DDR2?

Jakoś tak sie zasugerowałem że większość z płyt dla Athlona64 z AGP to
były konstrukcje pod socket 755/939. A one wymagały przecież DDR

> Tu się zgodzę, do wymagań załozyciela tematu mATX jest idealnym rozwiązaniem
> ( budżet, chęć posiadania AGP )

> O proszę najpierw piszesz o S939 a proponujesz płytę pod AM2 dziwne :)

Dlaczego dziwne... skoro będzie zintegrowana grafika to nie musiało być
AGP, więc podałem płytę pod AM2 z PCIE.

> .Poza
> tym do czego mu taka droga płyta? Sensowną płytą pod ten zestaw jest już
> http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Microstar/Socket_AM2/zintegrowana_grafika/Microstar_K9MM_V/pelny,id,36884/
> miałem ( biuro ) i stabilna jak skała. Jeśli nie zamierza podkręcać to mu
> wystarczy. Do tego może sobie zostawić swojego GF :).

Nie ufam chipsetom VIA pod Athlona64. A ten gigabyte ma zintegrowaną
grafikę w miarę sensowną, niezły dźwięk (nie trzeszczy i nie szumi),
pełny wymiar i w razie czego niezłe możliwości podkręcenia.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is