Re: Nowy komputer - jak nie wtopić?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 22:54:55 MET DST

Użytkownik "Andrea" <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> napisał w wiadomości
news:46cd8007$1@news.home.net.pl...

> Zgodzę się z tym, że karta będzie się komunikowała 2x wolniej. Ale z tym
> że przez to będzie działała również 2x wolniej to już nie... Różnica,
> jeśli w ogóle będzie, to niewielka.

Zgadza się. Przy karcie o tej wydajności ( sugeruję się jej ceną ) różnicy
nie bedzie wcale.

> Nie, trudno teraz o sensowne płyty pod AMD z AGP. Że nie wspomnę, że
> procesory pod Socket 939 są drogie i trudniej dostępne. Co do pamięci to
> jak najbardziej sprzedawca miał rację.

Wcale nie trudno, jest ich trochę i nie muszą być na S939 przecież są na
AM2... poza tym po co miałby kupywać DDR kiedy AM2 korzysta z DDR2?

> Dlaczego miałoby wolniej działać? Gotować też się nie zacznie, jak płyta
> jest sensownie skonstruowana.

Tu się zgodzę, do wymagań załozyciela tematu mATX jest idealnym rozwiązaniem
( budżet, chęć posiadania AGP )

> A może po prostu weź kup pełnowymiarową płytę ATX ze zintegrowaną
> grafiką którą za jakiś czas zastąpisz czymś na slocie PCIE?
>
> Gigabyte GA-MA69G-S3H
> http://gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-ma69g-s3h_10.html - cena w
> okolicach 300-320zł.

O proszę najpierw piszesz o S939 a proponujesz płytę pod AM2 dziwne :).Poza
tym do czego mu taka droga płyta? Sensowną płytą pod ten zestaw jest już
http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Microstar/Socket_AM2/zintegrowana_grafika/Microstar_K9MM_V/pelny,id,36884/
miałem ( biuro ) i stabilna jak skała. Jeśli nie zamierza podkręcać to mu
wystarczy. Do tego może sobie zostawić swojego GF :).

> Że AMD, to ok. Że nie dwurdzeniowy, to szczerze mówiąc nie rozumiem.
> Różnica w cenie niewielka, a różnica w wydajności (i przede wszystkim
> płynności działania) spora.

No tu masz rację. Dwurdzeniowce są OK :)

> --
> | Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |

Ciekawy blog.