Re: tuner TV - jaki polecacie ?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 09:39:29 MET DST

On 24 Sie, 09:11, Atlantis <marekw1...@NOSPAMwp.pl> wrote:

> Mo e jaka karta grafiki ATI z modu em przechwytywania video? IMO (przy
> rozs dnej d ugo ci kabla) i tak wynik b dzie lepszy ni na jakiejkolwiek
> karcie TV, cho mog si myli . W telewizorze jest zwyczajnie o wiele
> wi cej miejsca na porz dny tuner i ca analogow cz elektroniki, na
> karcie telewizyjnej tylko kawa eczek karty przykryty ekranem... To musi
> w jaki sposób dzia a na parametry. :)
>
> Co do do nagrywania na kompie to nic nie pobije wspomnianego DVB-S.
> Zwyczajnie apiesz sobie streama MPEG-2, jakby nagrywa telewizj na
> [...]
Jak juz mowimy o nagrywaniu, to u mnie duze pliki nie wchodza w gre.
Moj Athlon 64 X2 nagrywa "na zywo" z TV przy uzyciu XviD na
najtrudniejszych ustawieniach i normalnie mam mam 700 MB/film, i az
zal, ze nie ma ciezszych ustawien w kierunku poprawy jakosci (choc i
tak jest doskonala) - jedynie zeby poprawic szczegoly musialbym
zwiekszyc bitrat, a to mi niestety zwieksza objetosc filmu az do 1,2
Gb. Jak na dzis nie ma lepszego stratnego kodeka niz XviD, a jak beda
lepsze wersje to i tak zawsze bedzie stratny, tylko mniej :)
J.