Re: Komputer się nie włącza

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 22:34:48 MET DST

Użytkownik "lukasz16" <lukasz.kaz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fakqea$o8f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Właśnie o to chodzi że jak go włącze to on może tak chodzic cały dzien.
> poprostu słychac jak dysk i procesor startują a potem dysk czuć tylko że
> chodzi ale nic się nie dzieje. ekran się w ogole nie załącza

A to w takim razie trzeba było odrazu napisać w temacie, ze komputer się nie
uruchamia a nie, że się nie włącza :).To mnie z tropu zbiło i nie zwróciłem
uwagi, że jednak chodzi ale nie do końca :). W takim razie kwestię zasilacza
odpuść, pewnie kondensatorki na płycie głównej ale równie dobrze może to być
coś innego. Odłączaj po kolei Ram, grafikę, dysk i za każdym razem sprawdzaj
co się dzieje.