Re: Komputer się nie włącza

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 22:32:31 MET DST

Użytkownik "lukasz16" <lukasz.kaz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fakpai$jeg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mówicie że zasilacz... Kiedyś mi już padł zasilacz ale wtedy to dysk w
> ogole nie startował a teraz startuje. chociaz moze i napiecie za małe
> daje. A komputer jest juz stary ma około 7 lat a ja uzywam innego. probuje
> go tylko złozyć jakos do kupy zeby ewentualnie cos na nim zrobic.

Miałem tak kilka dni temu. Wszystko wystartowało, pochodziło z 4-5sek i się
wyłaczyło - wcześniej wyłączył sie raz po kilku godzinach. Pomogło
wyciągnięcie wszystkiego oprócz procka, ramu, dysku. Odłączyłem Grafikę (
mam jeszcze zintegrowaną ), DVD, drugą kość pamięci. Niestety kondensatorki
popuchły o zasilacz stracił moc, wsadziłem nowy i jest OK.