Re: tuner TV - jaki polecacie ?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 22:40:32 MET DST

On 23 Sie, 09:45, "ARO" <n...@for.harvesters.com> wrote:
> Witam.
>
> Chce kupic tuner TV na ktorym bede mogl ogladac telewizornie i czasem cos
> nagrac. Jaki tuner polecacie i dlaczego? Na co zwracac uwage przy wyborze ?
Popatrz tutaj:
http://www.benchmark.pl/
link "TUNERY TV". Jednak jako obrazu, czesto kwestionowana przez
niecierpliwych swiezych posiadaczy kart TV, zalezy w najwiekszym
stopniu od ustawien kontrastu, koloru, jasnosci. Ponadto info dla
chcacych nagrywac - jakosc obrazu nagrywanego on-line zalezy od sily
procesora (ustawienia poziomu kodowania obrazu - sila algorytmu
kodowania).
O ile wiem - prosze ew. zeby ktos mnie poprawil - ZADNA karta TV nie
jest taka, zeby wlozyc i juz wszystko gra.
Trzeba sie mocno pomocowac z ustawieniami grafiki komputera w
kontekscie obrazu klonu (jednoczesny na monitorze i TV), bo np. na
ekranie pomocniczym (telewizor) otrzymuje sie obraz splaszczony, albo
bez koloru (klania sie PAL), ustawienia nakladki wideo bo inaczej w
oknie TV karty, na ekranie pomocniczym (telewizor) mamy czarno. Ja sam
posiadajac karte od roku ostatnio sam nie wiedzialem co mi sie
sknocilo, ale po popstrykaniu w opcje NVIDII nawet nie pamietam jakie,
wrocilo do normy - jednak mi nerwow troche zjadlo. Wiec musisz
zalozyc, ze zanim ustawisz tip-top, pomeczysz sie.
J.