Re: tuner TV - jaki polecacie ?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 23:20:58 MET DST

Janeo pisze:

> O ile wiem - prosze ew. zeby ktos mnie poprawil - ZADNA karta TV nie
> jest taka, zeby wlozyc i juz wszystko gra.

O ile mi wiadomo tak w艂a艣nie sytuacja wygl膮da. Z tym, 偶e ja mimo
wszystko nie polecam kart analogowych - chyba, 偶e masz kabl贸wk臋, wtedy
ma to jeszcze jaki艣 sens. Najlepszym wyborem jest dzisiaj karta DVB-S -
sporo kana艂贸w w bardzo dobrej jako艣ci. ;) I tu praktycznie mo偶na
powiedzie膰 - instalujesz kart臋, instalujesz soft (tylko nie do艂膮czony
ale np. ProgDVB), skanujesz transpondery albo wgrywasz list臋 kana艂贸w i
masz. :P

> Trzeba sie mocno pomocowac z ustawieniami grafiki komputera w
> kontekscie obrazu klonu (jednoczesny na monitorze i TV), bo np. na
> ekranie pomocniczym (telewizor) otrzymuje sie obraz splaszczony, albo

Z kartami nvidii z definicji s膮 problemy z ustawieniem wszystkiego. ;P
Zreszt膮 nie widz臋 sensu kupowania karty TV, je艣li ma si臋 przy kompie
telewizor. Analogowa cz臋艣膰 elektroniki karty zwyczajnie nie dor贸wnuje
tej z telewizor贸w!
A teraz mo偶na naprawd臋 tanio kupi膰 fajny TV z drugiej r臋ki - ja od
niedawna mam 28" Philipsa. :)