Re: PII 300 MHz a Celeron 300 MHz

Autor: Darek <chq_at_wp_pl_at_spam.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 17:13:37 MET DST

Przemek pisze:
> Witam, Posiadam starego notebooka Toshiby 4030. W notebooku tym jest 128 MB
> ram oraz ostatnio wlozony naped DVD. Na win98se z directX 8.1 filmy troszke
> przycinaja. Pod Win2000 przycinaja bardzo. Karta graficzna: Trident Cyber
> 9525 DVD. W jaki sposob mozna poprawic wydajnosc przy ogladaniu filmow? Pod
> ktorym OS najsprawniej by to szlo i czy wymiana Celerona 300 na Pentiuma 300
> mhz pomoze? Gdzies czytalem, ze przy ogladaniu dvd male sa roznice w
> wydajnosci pomiedzy celeronem a pentiumem z tym samym taktowaniem.

Sprawa bardziej softwarowa niz sprzetowa, jak mialem takiego slabego
kompa to ogladalem filmy tylko pod recznie kompilowanym mplayerem na
Linuksie. A do tego jeszcze kompilowalem go nie gcc, a kompilatorem
Intela. Sprobuj wsadzic procka conajmniej 450-500mhz, choc zamiana na
Pentiuma przynioslaby poprawe to nie wiem czy warte zachodu.

--
Pozdrawiam
Darek