Nagrywarka PIONEER DVR-112D problem z zapisem CD

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 17:09:59 MET DST

Witam !!!
Zwracam się do Państwa o opinię dotyczącą tej nagrywarki - chodzi mi o
jakość zapisu na płytach CD mam problem - podczas zapisu z prędkością
32 i wyższą często nagrywarka wyrzuca błąd zapisu Testuję ją na
nośnikach TDK, SONY, Verbatim, na Verbatimkach rzadziej się to
zdarza,ale jednak. Przy mmniejszych prędkościach w zasadzie nie ma
problemu, Nagrywarka dobrze się sprawuje jesli chodzi o DVD - ma
najnowszy BIOS Sprawdzałem na innym kompie - to samo... Czy mam ja
reklamować czy ten typ tak ma? Przy CDRW tez nieraz ma problemy...

--
Pozdrawiam
Jarek