Re: Toshiba Satellite Pro U300-11K

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 17:22:35 MET DST

Użytkownik "Przemysław Sługocki" <slugocki@post.pl> napisał w wiadomości
news:fahji4$cvn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Od miesiąca szukam czegoś małego, przyzwoitego i w sensownej cenie.
> Oglądałem już kilka modeli różnych firm. Dzisiaj znalazłem oferty Toshiby
> Satellite Pro U300-11K. Czy ktoś ma coś takiego? Jak toto się sprawuje?
> Czy warte wysiłku, żeby pojechać do sklepu i obejrzeć :-)

Miałem wcześniejszy modej Toshiby Satelite i był nie do zdarcia (oddałem go
przy zmianie pracy).
Przeżył upadek na chodnik, wystarczyło wlożyć z powrotem baterię na miejsce
i działał jak nowy.
Niezły też był HP i Fujitsu - Siemens.
Jedynie czego się wystrzegaj to kupna Asusa! Badziewie jakich mało mimo
nawtykanych tam świecidełek.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: