Przywieszanie kompa - temperatura?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 23:33:32 MET DST

Obserwuję dziwny objaw, podczas grania w wymagająca grę (np. NFS U2)
Komp jakby się zatrzymuje, obraz, dźwięk, przez kilka sekund nie reaguje na
nic a potem zaczyna znowu działać. Czasem niestety kończy się resetem za
pomoca przycisku na obudowie.
Podejrzewam - nie wiem czy słusznie, że problemem może być temperatura.
Z tego co zauważyłem, to w trakcie takiej gry temperatura płyty dochodzi do
60 stopni, procek do 50 a grafika nie przekracza 100.
Płyta to Asus P5K Dlx, procek E6850, a grafika Asus 8600GTS pasywny, 3 GB
RAMu. Nic nie podkręcone. Wszystko w obudowie Chieftec Dragon, ale niestety
wciśniętejw biurko i mającej kiepski dostęp do zimnegopowietrza (jedynie
przód). Zero dodatkowych wentyli. 2 dyski SATA w obudowie - umiarkowanie się
grzejące - Hotachi.
MemTest nic nie pokazał.

--
Mariusz