Re: Macierz 4 dysków w zwykłej obudowie

Autor: ari <a_rasd_at_wps.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 19:32:24 MET DST

Użytkownik "Mark7777" <mark7777@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:faenk2$nuk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mozesz uzyc dyskow 2.5" - zmiesci sie ich tam znaczna ilosc :) - jak tak
> stosuje od dawna - dodatkowa zaleta to to,ze nie musisz sie martwic o
> chlodzenie - oczywiscie wystrzegaj sie jak mozesz dyskow na 7200 RPM

Nie, to nie jest rozwiązanie dla mnie. Chyba zdecyduję się wziąć Samsungi,
które się po prostu mało grzeją. Czy jednak nie będą one bardziej zawodne od
Seagatów?

No i drugie pytanie, w jakiej obudowie będzie możliwe umieszczenie 4 dysków
tak, żeby był odstęp między nimi i żeby się jeszcze zmieścił DVD?