Re: Macierz 4 dysków w zwykłej obudowie

Autor: Mark7777 <mark7777_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 20:36:41 MET DST

>Użytkownik "ari" <a_rasd@wps.pl>
> Nie, to nie jest rozwiązanie dla mnie. Chyba zdecyduję się wziąć Samsungi,
> które się po prostu mało grzeją. Czy jednak nie będą one bardziej zawodne
> od Seagatów?
>
> No i drugie pytanie, w jakiej obudowie będzie możliwe umieszczenie 4
> dysków tak, żeby był odstęp między nimi i żeby się jeszcze zmieścił DVD?

    Hej - nie wiem dlaczego nie dla Ciebie 2.5" - no ale jak juz chcesz sie
bawic w RAID to samsungami tez sobie glowy nie zawracaj - generalnie
"piszcza" i sa awaryjne - jak juz kupowac to wez sobie cos z seagate z seri
ES - w tlumie do raid-a ujda .
http://www.komputronik.pl/Dyski_twarde/Wewnetrzne_ATA_/_SATA/Dyski_3_5__desktop_/Seagate/Serial_ATA__seria_Nearline/Seagate_250_GB_Barracuda_ES_8MB_Serial_ATA_II_/pelny,id,30661/

    Pozdrawiam Mark7777