Re: laptop + tuner tv pcmcia - problem

Autor: DanielR <danielromanowski_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 19:14:35 MET DST

dziekuje za odpowiedz
wszystkie te cztery sprawy sprawdzilem i przetestowalem wczesniej
mimo tych kombinacji karta dziala jak dziala

zwracajac uwage na topik:
http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=43431 ??
na jednym laptopie to dziala a na drugim nie
moim zdaniem moze byc prawda ze karta wymaga do prawidlowej pracy 1A pradu -
wg mnie jest to bardzo duze natezenie dla tego zlacza (pcmcia)
uwazam ze moj ASUS nie wyrabia pradowo

co o tym myslisz??

dziekuje za odpowiedz
DanielR