Re: laptop + tuner tv pcmcia - problem

Autor: DanielR <danielromanowski_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 19:10:25 MET DST

dziekuje za odpowiedz
wszystko co mowisz ma dla mnie sens
takze zgadzam sie z Toba

ale co myslisz o tym:
http://forum.idg.pl/index.php?showtopic=43431 ??
na jednym laptopie to dziala a na drugim nie
moim zdaniem moze byc prawda ze karta wymaga do prawidlowej pracy 1A pradu -
wg mnie jest to bardzo duze natezenie dla tego zlacza (pcmcia)
uwazam ze moj ASUS nie wyrabia pradowo.
1. co o tym sadzisz??
2. zaproponuj jakas inna karte na pcmcia

jeszcze raz dziekuje
DanielR