Re: laptop + tuner tv pcmcia - problem

Autor: ObiOba <obioba_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 17:15:35 MET DST

> mam laptopa: A6F 15,4 A6F-AP087 T2250 1.73/80/512/DVDRW
> zakupiłem do niego kartę TV na pcmcia: AverMedia AverTV Cardbus plus pro

Niestety kolego, porażka. Ta karta to szajs, a firmę AverMedia powinni
doprowadzić do upadłości za wprowadzanie szajsu na rynek.

> karta znalazla ponad 100 kanalow, ale migal jedynie czarny obraz,
> brak obrazu tv i dzwieku.

Głównym problemem tej karty jest to, że bardzo szybko się przegrzewa i
jeden z chipów się "wyłącza" co skutkuje czarnym ekranem. Mój kumpel ma ten
szajs i razem z tym walczyliśmy. Włóż ten badziew do lodówki i czekaj aż
się schłodzi - tylko nie zamrażaj :). Następnie podłącz szybko do laptopa,
podłącz antenę i uruchom program TV. Nie baw się w żadne wyszukiwanie
programów, tylko wybierz kanał na którym wiesz, że jest jakiś program -
zobaczysz obraz i usłyszysz dźwięk, ale nie na długo. U nas obraz był około
1 minuty, głównie rozmazany, zwłaszcza w tych miejscach gdzie były duże
zmiany obrazu. Rozwiązaniem jest kupienie czegoś nowego i unikanie
AverMedia na przyszłość.

PS. Producent twierdzi, że przyczyną problemów może być słaby sygnał z
anteny, albo słaba wydajność prądowa gniazda PCMCIA, ale to bzdety. Jedynym
problemem jest to, że ta karta to szajs.