Re: GeForce2 i TV Out

Autor: -_-_- <nie_ma_at_adresu.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 09:05:21 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
news:facgpo$ctn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nasłuchałem się opowieści o kiepskiej jakości wyjść TV NVidii, alle jak
> dotąd nie miałem okazji do narzekanie - u siostry na GF4 obraz jest ładny.
> U siebie mam od dawna GF2 (nie gram), ale nie miałem okazji podpiać TV.
> Teraz zdobyłem pewien okazyjnie i chciałem spiąć - DVD wygląda na nim
> ładnie, ale komputer... Heh... Paski latają po ekranie, do tego nie mogę
> skonfigurować tak, żeby dało się filmy oglądać (u siostry na ForceWare
> problemów nie miałem), nie widać albo nic, albo jakieś latające
> zniekształcenia zamiast filmów...

> [...]

z GeForce2 pamietam, ze co sterownik to inny problem. chyba najlepiej
dzialalo na sterownikach detonator 45.x czy 53.x, sprobuj pozamieniac
sterowniki. a jesli ustalisz producenta karty - to moze sterownik od niego,
a nie z nvidia.com...

faktycznie wyjscie tv jest slabe, ale nie do tego stopnia by robilo az tak
mocne zaklocenia.