Re: GeForce2 i TV Out

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 14:08:27 MET DST

-_-_- napisał(a):
> z GeForce2 pamietam, ze co sterownik to inny problem. chyba najlepiej
> dzialalo na sterownikach detonator 45.x czy 53.x, sprobuj pozamieniac
> sterowniki. a jesli ustalisz producenta karty - to moze sterownik od
> niego, a nie z nvidia.com...

też miałem kiedyś GF2 podłączonego pod TV i pojawiały się dziwne
artefakty na ekranie telewizora - np rozbłyskujące od czasu do czasu
poziome paski, itp. zainstalowanie nowszych sterowników prawie
wyeliminowało problem

> faktycznie wyjscie tv jest slabe, ale nie do tego stopnia by robilo az
> tak mocne zaklocenia.

może to być też wina uszkodzonych lub zbyt długich przewodów

--
Artur Grdeń
mega @ work