GeForce2 i TV Out

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 18:50:48 MET DST

Nasłuchałem się opowieści o kiepskiej jakości wyjść TV NVidii, alle jak
dotąd nie miałem okazji do narzekanie - u siostry na GF4 obraz jest
ładny. U siebie mam od dawna GF2 (nie gram), ale nie miałem okazji
podpiać TV. Teraz zdobyłem pewien okazyjnie i chciałem spiąć - DVD
wygląda na nim ładnie, ale komputer... Heh... Paski latają po ekranie,
do tego nie mogę skonfigurować tak, żeby dało się filmy oglądać (u
siostry na ForceWare problemów nie miałem), nie widać albo nic, albo
jakieś latające zniekształcenia zamiast filmów...

Da się coś z tym zrobić, czy powinienem kupić coś ATI? :)

Mam kabel na S-Video. Czy to ma znaczenie? Cy raczej przy okazji
szukania karty powinienem szukać takiej z chinch i kupić nowy kabel?