Re: AMD i odpowiednik Intela

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 18:46:59 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Ostatnio prowadziłem na ten temat dużą dyskusję tutaj, możesz
>poszukać w archiwum. Moje zdanie: jeżeli ktoś zarabia na kom-
>puterze, to oszczędzanie 50 zł nie ma sensu. A jeżeli nie
>zarabia, to może lepiej w ogóle nie kupować nowych części czy
>rozbudowywać starej maszyny: jeśli w efekcie posuniętych do
>absurdu oszczędności ogranicza się wydajność czy jakość
>komputera, to znaczy, że się wyrzuca pieniądze.

Znowu się z Tobą częściowo nie zgodzę. (coś dobry dzień dziś mamy ;->).
Są różne sposoby zarabiania na komputerze. Mi, na ten przykład,
wystarczało prawie że cokolwiek współczesnego, bo staruteńki celeron 366
już był jednak troszkę za staruteńki, a jak już kupowałem coś nowego, to
chciałem, żeby przy okazji dało się, powiedzmy, w coś pograć. Ale dla
mojego profilu pracy (gdzie większość służbowego użytku komputera w
domu, to praca zdalna), wystarczyłoby praktycznie cokolwiek.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Niejeden   przypomina   Achillesa  wyłącznie
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' piętą.(Wojtek Moszko)