Re: brak dostępu do ATI Catalyst Control Center

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 20:51:30 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jacban@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.txc7vob6jfntj8@komputer_xp...

> Dzięki, zainstalowałem. Ale muszę powiedzieć, że z układu tego programiku
> nie jestem zadowolony, gdyż żeby ustawić rzeczy najprostsze musiałbym
> znacznie pogłębić wiedzę komputerową a ja chciałbym w prosty sposób
> ustawić inne wartości np. dla ekranu i odtwarzanego wideo - w CCC jest to
> proste /suwaki/ a do ATI Tray Tools potrzebna jest teoria, która tak
> naprawdę jest mi nie potrzebna.
> Pozdrawiam
> Jacek

Do niektórych rzeczy, może i trzeba mieć jakąś wiedzę, ale aby zmienic
kolory i ustawienia nakładki klikasz prawy przycisk myszy [ppm] na ikonce w
tray'u ---> obraz i kolory ---> ustawienia kolorów {jesli chodzi o kolory}

lub ppm ---> obraz i kolory ---> nakładka {jesli chodzi o ustawienia
nakładki video}

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S