Re: co po niej

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 23:08:32 MET DST

mikont pisze:

> Używam nagrywarkę TEAC CD-W540E, która już ma 5 lat i muszę pomyśleć o
> nowej.
> Nigdy mnie nie zawiodła i byłem z niej bardzo zadowolony.

Rowniez mam starego dobrego Teac'a (CD-W58E) - 2 lata temu kupilem
nagrywarke DVD-RW Nec'a, a niedawno zmienilem caly komp., ale Teac
zostal. Powod ? 100% niezawodnosc i cichy odczyt CD.

> Szukam niezawodnej, wysokiej jakości nagrywarki CD-RW, chodzi mi o
> konkretny
> model, który byłby naprawdę godny polecenia.

Hmm, tez nie jestem do konca na czasie, ale stojac przed wyborem marki
postawilem na Nec'a. Ma juz za soba 2 czy 3 lata bezawaryjnej pracy, ale
jest dosc glosny.

W.