co po niej

Autor: mikont <quand1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 13:38:38 MET DST

Używam nagrywarkę TEAC CD-W540E, która już ma 5 lat i muszę pomyśleć o
nowej.
Nigdy mnie nie zawiodła i byłem z niej bardzo zadowolony.
Problem jest w tym, że ostatnio nie miałem czasu śledzić co jest dostępne na
rynku wysokiej jakości i stąd moja prośba.
Szukam niezawodnej, wysokiej jakości nagrywarki CD-RW, chodzi mi o konkretny
model, który byłby naprawdę godny polecenia. Czy możecie coś polecić ze
swojego doświadczenia.
Informacja dla tych co będą mnie pouczać, tak znam stronę
http://www.cdrinfo.pl/ i wiem, że są google, ale zawszę się wspieram opinia
użytkownika, bo to ona jest wiarygodna.
Wszystkim z góry dziękuję za radę, ...

Jędrek