Re: Zewnętrzny dysk sieciowy

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 23:03:32 MET DST

Użytkownik "XGrzesX" <gszkop@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:1187552836.607838.70000@r29g2000hsg.googlegroups.com...
On 19 Sie, 13:52, Wojtek Malina <wojtek_mal...@gazeta.pl> wrote:

> Dziwne macie problemy ;) Jako lama kupilem jakis czas temu obudowe na
> dysk twarty z ethernetem, wlozylem do niej jakis tam dysk, podpialem,
> zainstalowalmsoft, pokazal sie niesformatowany dysk... wybralem formatuj
> NTFS, sformatowalem i bangla :)
>
> ooo, cos
> takiego:http://www.kupkomputer.pl/kup/komputer-product_info-n-Obudowa_USB_Wel...

A jaki masz transfer z dysku po sieci ? Zastanawiam sie teraz nad
zakupem tej obudowy (dzięki za podsunięcie pomysłu) ale martwi mnie
jedna rzecz. Wyczytałem gdzieś opinie uzytkownika tej obudowy i
takiego samego dysku który planuje zakupić (Seagate 7200 500 GB) i
pisał on że transfer po WiFi ma około 4 MB/s. Po kabli jest szybiej
ale bezprzewodowa bardzo wolno chodzi.

Ta obudowa nie ma WiFi.