Re: Zewnętrzny dysk sieciowy

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 22:02:17 MET DST

Użytkownik XGrzesX napisał:

> A jaki masz transfer z dysku po sieci ?

Zenujacy :)

Znaczy nie wiem, moze jestem przyzwyczajony do dyskow wewnetrznych.
Tutaj przy kopiowaniu sporej ilosci plikow, malych plikow, slimaczy sie
niemozebnie...

Inna sprawa, ze dysk kupilem, zeby trzymac na nim backupy - i po te 20GB
kazdej nocy sie tam samo przerzuca...

> Zastanawiam sie teraz nad
> zakupem tej obudowy (dzięki za podsunięcie pomysłu) ale martwi mnie
> jedna rzecz. Wyczytałem gdzieś opinie uzytkownika tej obudowy i
> takiego samego dysku który planuje zakupić (Seagate 7200 500 GB) i
> pisał on że transfer po WiFi ma około 4 MB/s. Po kabli jest szybiej
> ale bezprzewodowa bardzo wolno chodzi.

aaa po fifi to nie wiem, podpialem ja po kablu, bo stoi 30 cm od rutera
;) wiec dalo rade :)