Re: co po niej

Autor: jawi <jawiwi_at_gertych.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 22:01:24 MET DST

> teraz jedyne co dorównuje staremu dobremu TEACowi to plextor, jak nie chcesz
> wydawać takiej kasy na nagrywarke to polecam LG, model jakiś najnowszy.
jeśli chodzi o CD-R, RW to raczej zdecydowana większość sobie radzi dobrze, a
jesli chodzi o plextora to za wyjątkiem ceny i dobrej konstrukcji mechanicznej
niczym się nie wyróżnia, jakość zapisu DVD jak u innych a nawet swego czasu Benq
ze swoim modelem 1640/50/55 pobił go na głowę. Szkoda kasy. Ja dzisiaj gdybym
miał kupować to chyba pioneer 111/112 lub LG, NEC tej nowej serii 70xx czy
jakoś tak to profanacja firmowego sprzętu. Zresztą plextor chyba w środku od
jakiegoś to nie plekstor :) tylko firmuje oemy innych wykonawców, nie wiem czy
we wszystkich modelach.
pozdr