problem z nagrywaniem CD audio

Autor: maciej <milleniusz_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 00:16:31 MET DST

jest tak. mam laptopa DELL inspiron 6000 z nagrywarka NEC DVD+-RW ND-6650A
program nero express 6.
problem w tym ze narane plytki audio po wlozeniu do dowolnego odtwarzacza
pokauja ze maja zawartosc wszystko zgodnie z oryginalem ale nic nie gra
tylko po podglosnieniu slychac takie cyk,cyk,cyk i tak przez cala plyte. na
kazdym utworze.
nie mam zielonego podejscia co jest nie tak bo inne plyty nagrywa odtwarza a
kiedys narywal plyty audio bez problemu.
czy ktos ma jakis pomysl o co chodzi.
szukalem na goolu ale nic nei znalazlem.

--
Pozdrawiam
Maciej Jasinski