Problem z nagrywaniem DVD

Autor: Buster <bust3r_at_toya.net.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 00:25:31 MET DST

Witam.
Mam następujący problem. Swego czasu zrobiłem sobie kopie bezpieczeństwa
filmów. Jako, że w większości były to DVD9, przerobiłem je na DVD5, a że
miałem braki w płytach, to trzymałem te obrazy na dysku. W końcu
postanowiłem je wypalić. I tu zaczął się mój problem. Otóż. Niby
wszystko się wypala w porządku, a kiedy wkładam płytę do stacjonarnego
odtwarzacza DVD, on stwierdza, że nie może czytać tej płyty. A kiedy
wkładam ją do kompa, płyta jest nagrana, rozmiar jest oki, ale nic na
niej nie widać. Programy diagnostyczne stwierdziły, że system plików na
płycie jest nierozpoznawalny. Identyczny objaw jest, kiedy zamountuje
obraz, który chcęnagraćna płytę np. w Daemon Toolsie i skopiuję pod Nero
płyta w płytę. Tego objawu nie mam, gdy najpierw zgram katalog VIDEO_TS
z tego obrazu na dysk, a następnie pod Nero zrobię zwykłą kompilację
DVD-Video. Wtedy wszystko jest ok.
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co jest nie tak??
Mój napęd to: LiteOn LH-18A1H
Nero 6.6.0.16