Re: Ile stopni ?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 00:10:46 MET DST

Użytkownik "netman" <m@-PRECZSPAMERSE-jic.pl> napisał w wiadomości
news:46c6efe7$1@news.home.net.pl...
> witam,
>
> Mam karte firmy Gigabyte oparta na procesorze nVidia GeForce 7300GS 512MB
> z chlodzeniem pasywnym Zalman.
>
> Jaka dopuszczalna jest temperatura dla chipu tej karty? Po graniu w gry
> mam ponad 120C czy to nie za duzo?
>
> Jaka jest graniczna temp?

To karta low-end, produkowana najtańszymi technologiami, niewykluczone że
maszyna "chlapnęła" na mało pasty między chipset, a radiator i teraz karta
za mocno się grzeje. Włącz sobie w sterowniku informowanie o przekroczeniu
temperatury dopuszczalnej.
Ja też mam pasywnie chłodzonego Gigabyte'a (tyle że to 7300GT, fabrycznie
podkręcony) i w idle mam 70C. Ale ja mam szczelnie zabitą obudowę, bez
wentylatorów nawiewających i wywiewających. Jeszcze nigdy nie dostałem
alarmu temperaturowego.